Zaangażowani
w twój biznes

Contact Center Sp. z o.o. uruchomiło infolinię dla klientów MULTIKINA

Z końcem 2018 roku Contact Center rozpoczęło współpracę z Multikinem w zakresie kompleksowej obsługi Klienta. Firma Contact Center obsługuje 10 spośród 32 kin sieci Multikino. Klienci, którzy zdecydują się zadzwonić do wybranego Multikina, mogą liczyć na pomoc w rezerwacji biletów na seans z bieżącego repertuaru. Ponadto wykwalifikowany zespół informuje o aktualnych ofertach, akcjach specjalnych czy promocjach cenowych.

- Klientów Multikina wciąż przybywa. Aby móc poświęcić w pełni uwagę ich potrzebom i oczekiwaniom, postanowiliśmy wspomóc się firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie call center. Każdego dnia odbieramy bardzo dużo telefonów, co tylko potwierdza, że wielu Klientów Multikina ceni sobie kontakt telefoniczny – mówi Józef Matuszewski, senior e-commerce specialist w Multikinie.

Multikino to pierwszy operator, który w 1998 roku uruchomił w Polsce kino wieloekranowe (multipleks). Od tego czasu wyznacza najwyższe standardy w budowie i prowadzeniu kin. Od 2013 roku należy do Grupy VUE Entertainment – lidera na europejskim rynku kinowym, znanego ze stosowania zaawansowanych technologicznie rozwiązań. Obecnie Multikino jest operatorem 31 kin w 26 miastach Polski z łączną liczbą 250 ekranów. Od 2017 r. Multikino jako jedyna sieć kinowa w Polsce poszerzyła ofertę również o pokazy w technologii VR (Virtual Reality). Multikino to zdecydowanie więcej niż kino. Oferuje zarówno największe i najbardziej oczekiwane premiery filmowe, jak i koncerty światowych gwiazd, nocne maratony filmowe i transmisje najważniejszych wydarzeń sportowych. Dzięki wyposażeniu sal kinowych w projektory firmy BARCO i systemy do projekcji trójwymiarowej Dolby 3D Multikino należy do grona światowych liderów kinowej cyfryzacji, czyli technologicznego i jakościowego przełomu w branży kinowej.

Oferta

Powrót na górę.