Arteria Customer Services - spółka będąca częścią pionu contact center Grupy Kapitałowej Arteria, została wybrana do zapewnienia obsługi klientom PKP Intercity.

 

Arteria Customer Services Arteria Managment Sp. z o.o. Sp. k. będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę pasażerów, którzy wybrali podróżowanie z PKP Intercity. Konsultanci będą udzielali informacji za pomocą drogi mailowej i telefonicznej. Zespół, który został stworzony na potrzeby tego projektu będzie składał się z 100 konsultantów i wąskiej grupy managerów odpowiedzialnych za koordynację działań. 

 

Przewidywany wolumen zapytań, z jakim będzie się musiał zmierzyć nas zespół szacowany jest na około 50.000 połączeń telefonicznych i 14.000 maili miesięcznie.

ACS odpowiedzialny będzie za realizację pełnego spektrum wiążącego się z obsługą podróżnych, czyli udzielać będziemy informacji na temat rozkładów jazdy, ewentualnych opóźnień, cenach biletów i zniżkach.

 

Dodatkowo w gestii konsultantów będzie też znajdowała się obsługa zgłoszeń dotyczących rzeczy zagubionych i wniosków o zabezpieczenie monitoringu.

 

Jednym z kluczowych zadań jakie będą czekały na zespół ACS będzie zapewnienie wsparcia w podróży osobom z niepełnosprawnościami. Mowa tu o zweryfikowaniu, przy udziale pracowników PKP Intercity, wysokości peronów na trasie przejazdu, sprawdzeniu dostępności odpowiednich wagonów, oraz zapewnienia asysty na konkretnych dworcach.

 

Nawet, jeśli na skutek zdarzeń losowych dojdzie do zmian składu kolejowego konsultanci pomogą znaleźć alternatywne rozwiązanie.

 

Cieszymy się z wyboru Arteria Customer Services Arteria Managment Sp. z o.o. Sp. k. do tak ważnego projektu o tak dużej skali. Jest to doskonałe potwierdzenie kompetencji i doświadczenia jakim nasza spółka może pochwalić się w swojej branży.

 

Arteria Cusomter Services

Śledź Arteria S.A. na Linkedin

Oficjalna strona PKP Intercity