Kamila Szuba, Head of Operations w Contact Center, spółce będącej częścią Grupy Kapitałowej Arteria, dołączyła do grona Jury tegorocznej edycji konkursu Polish Contact Center Awards.

 

 

Miło nam poinformować, że Kamila Szuba pełniąca w Contact Center funkcję Head of Operations została członkiem Jury oceniajacego zgłoszenia w tegorocznym konkursie branży CC - Polish Contact Center Awards. To już drugi rok z rzędu, kiedy Kamila współtworzy jury w tym konkursie. W tym roku jej niekwestionowane doświadczenie i umiejętności znajdą zastosowanie w ocenianiu dwóćh z kategorii konkursowych: "Ludzie i zespoły", oraz "Projekty i zarządzanie".

 

Polish Contact Center Awards to konkurs z wieloletnią tradycją. Powstał z połączenia Telemarketera Roku (nagrody przyznawane były od 2008 roku) i Złotej Słuchawki (od 1998 roku!). Jego celem jest docenianie najwyższych standardów działania w zdalnej obsłudze klienta, nagradzanie wyjątkowych osób z branży oraz rozwiązań, które znalazły zastosowanie na rynku.

 

„Uczestnikami i partnerami konkursu są organizacje i ludzie, dla których doskonałość w obsłudze klienta oraz tworzenie i promocja najwyższych rynkowych standardów są celami nadrzędnymi.” – napisało Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, będące organizatorem Polish Contact Center Awards.

 

Cieszymy się, że profesjonalizm i wiedza merytoryczna Kamili zostały ponownie docenione i jesteśmy w pełni przekonani, że to nie ostatni raz, kiedy jej umiejętności znajdą uznanie w oczach organizatorów Polish Contact Center Awards.

 

Oficjalna Strona Contact Center

Śledź Contact Center na Linkedin

Oficjalna strona Polish Contact Center Awards