Zaangażowani
w twój biznes

Contact Center, Call Center

Arteria dysponuje obecnie największym w kraju komercyjnym contact center liczącym ponad 1000 stanowisk telemarketingowych, zlokalizowanych w Warszawie i Rudzie Śląskiej (mieszczącej się w dwóch lokalizacjach). Dzięki wykorzystaniu ponad 10-letniego doświadczenia w realizowaniu projektów z obszaru obsługi klienta oraz funkcjonowania multimedialnego contact center, wspartego najnowocześniejszą technologią, oferta Grupy Arteria obejmuje pełny zakres działań możliwych do realizacji na rynku call center, przed wszystkim usług realizowanych w ruchu przychodzącym i wychodzącym. Arteria dysponuje szeroką ofertą w zakresie możliwości multimedialnego contact center, zarządzania procesem obiegu dokumentacji, doświadczeniem zdobytym w zarządzaniu Punktami Obsługi Klienta oraz siecią sprzedaży mobilnych handlowców wykorzystywaną dla klientów.

Oferta obejmuje w szczególności wykonywanie akcji przychodzących służących do budowania relacji i utrzymania klienta oraz kreowania wizerunku za pośrednictwem multimedialnych narzędzi wykorzystywanych w contact center (telefonu, sms-a, e-maila, aparatów mobilnych, smartfonów). Szerokie wsparcie technologiczne w postaci aplikacji i systemów wspierających zarządzanie procesami CRM, BPM, Work Flow, systemów rozliczeniowych oraz rozwiązań typu back-office, umożliwia sprawną obsługę projektów nawet dla największych klientów korporacyjnych.

Contact center Arterii umożliwia skuteczne prowadzenie aktywnej sprzedaży telefonicznej produktów lub usług za pośrednictwem aplikacji przeznaczonej do kompleksowej obsługi klientów łączącej system do obsługi urządzeń telekomunikacyjnych oraz funkcjonalności systemów wspierających obsługę klientów m.in. CRM czy systemu raportowego.

Oferta

Powrót na górę.