Zaangażowani
w twój biznes

Nasze projekty

Obsługa klientów Grupy Tauron

Przedmiotem projektu jest telefoniczna obsługa klientów detalicznych Grupy Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o w zakresie sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej. W ramach projektu konsorcjum spółek: Arteria i Gallup zapewnia odpowiednią ilość stanowisk telemarketingowych działających w ramach multimedialnego contact center, przygotowanych do obsługi klientów Taurona. Kontakty są realizowane za pośrednictwem telefonu oraz innych kanałów multimedialnych (m.in. Internet, e-mail, fax), wspierających tradycyjne Biura Obsługi Klienta Grupy Tauron. W ramach projektu, powstała nowa lokalizacja Contact Center Grupy Kapitałowej (gotowa obsługiwać 500 stanowisk) na terenie aglomeracji Górnośląskiej (Ruda Śląska). Stanowi ona bazę dla obsługi Grupy Tauron oraz zapewnia zaplecze, wykorzystujące efekt synergii poszczególnych spółek Grupy. Uniwersalne stanowiska konsultantów w Rudzie Śląskiej w połączeniu z centrum magazynowo-logistycznym w Gliwicach, pozwalają na prowadzenie zaawansowanych projektów BPO, realizowanych na masową skalę z wykorzystaniem call center, zasobów technologicznych, logistycznych oraz wsparcia sprzedaży.

Zarządzanie strukturą kanałów sprzedaży dla TP S.A.

Usługa obejmuje – zarządzanie  za pomocą jednego systemu Serwus- strukturą organizacji wybranych kanałów sprzedaży dla pionu sprzedaży, z której korzysta łącznie 45 tyś użytkowników (w tym 18 tyś aktywnych) oraz 15 tyś punktów sprzedaży. System obsługuje około 300 procesów biznesowych i obieg 1,5 mln dokumentów miesięcznie. Zakres usługi obejmuje: – kontrolę obiegu dokumentów elektronicznych do momentu ich wprowadzenia do systemu realizacji usługi oraz dokumentów fizycznych pomiędzy uczestnikami procesów włączając w to archiwizację; – operacyjne zarządzanie sprzedażą w zakresie zarządzania produktami w kanałach, celami i ich organizacją, logistyką materiałów reklamowych, publikacją wiedzy i rozliczeń, raportowaniem czasu pracy; – wymianą informacji z systemami obejmującą przekazywanie informacji do systemów realizacji usług za pomocą WebService oraz plikowe przekazywanie danych płynących do archiwizacji; – platformę raportową obejmującą OLAP oraz graficzną wizualizację danych, serwisy raportowe SMS i mail oraz zrzuty danych z systemu w formacie umożliwiającym analizę; – zarządzanie zasobami klienta i organizacji zewnętrznych, akcjami sprzedażowymi i utrzymaniowymi (ponad 100 000 namiarów miesięcznie)

Zarządzanie logistyką materiałów reklamowych dla PZU S.A.

Usługa obejmuje dedykowany system ( Moduł Logistyka) stanowiący wsparcie w logistyce materiałów reklamowych, ewidencji stanów magazynowych oraz w procesach dystrybucji. Korzysta z niego około 1000 użytkowników, realizujących ponad 20 różnych procesów biznesowych i obsługuje ponad 30 tyś dokumentów miesięcznie.  Funkcjonalność Modułu Logistyka pozwala na zarządzanie materiałami marketingowymi i reklamowymi, zamówieniami, informacją o nowościach i zmianach w organizacji, procesem akceptacyjnym, bazą wiedzy czy e-learningiem. Moduł dysponuje także platformą raportową obejmującą OLAP oraz graficzną wizualizację danych, serwisy raportowe SMS i mail oraz zrzuty danych z systemu w formacie umożliwiającym analizę

Zarządzanie sprzedażą Polskiego Banku Komórek Macierzystych S.A.

Projekt jest realizowany na terenie Polski i Rumunii przy pomocy mobilnej aplikacji do raportowania wizyt konsultantów medycznych. Korzysta z niej na co dzień 150 użytkowników i obsługuje 5 tyś dokumentów miesięcznie. Aplikacja wykorzystywana jest do procesowania obiegu dokumentów i bazy klientów, rejestrując historię działań, systemowego pilnowania czasów, mierzenia go na każdym etapie procesu, eskalacji, powiadomień o przekroczeniach oraz listy zadań opóźnionych.  Generuje  repozytorium danych z pełną historią działań. Umożliwia analizy i raportowanie na platformie OLAP, zaawansowane raporty rozliczeniowe dla konsultantów medycznych, rankingi sprzedaży oraz wskazywanie współrzędnych miejsca pobytu konsultanta wraz z przekazaniem raportów ze spotkań.

Rozliczenia z partnerami sprzedażowymi Raiffeisen Polbank S.A.

Z systemu rozliczeniowego Atena korzysta ponad 500 użytkowników procesujących ponad 10 tyś dokumentów miesięcznie.  Służy on do obsługi i rozliczeń kanałów sprzedaży: brokerskiego, mobilnego i pośredniego. Pozwala na zarządzanie strukturą klienta oraz sieci zewnętrznej Zarządzanie sprzedażą i prowizjami  (ustalanie planów sprzedażowych i stawek prowizyjnych, wyliczanie prowizji wszystkich grup sprzedażowych, obsługa reklamacji prowizji, obsługa korekt prowizji, prezentacja raportów rozliczeniowych) a także zarządzanie wiedzą i komunikacją wewnętrzną.

Program motywacyjny dla CEDC S.A.

Jeden z największych na świecie producentów spirytusowych zdecydował się na wprowadzenie na rynek innowacyjnego programu dla handlu tradycyjnego. Został on skierowany do przedstawicieli handlowych i sprzedawców ponad 6000 sklepów detalicznych w Polsce. CEDC jako pierwsza firma w branży producentów wyborów wysokoprocentowych  zdecydowała się na uruchomienie tego typu programu, zastępując nim tradycyjny system nagradzania dystrybucji. Operatorem całości programu motywacyjnego jest agencja Polymus, do której zadań należało: opracowanie mechaniki oraz modelu biznesowego programu, doradztwo prawno-podatkowe, przygotowanie koncepcji kreatywnej, produkcja materiałów BTL, udostępnienie infrastruktury IT oraz call center, zakup oraz dystrybucja nagród oraz bieżący nadzór i obsługa programu.

Promocja konsumencka dla Unilever S.A.

Zostań kierowcą F1 – niepowtarzalna promocja konsumencka dla marki Rexona Man. Każdy jej uczestnik miał szansę poczuć przygodę ekstremalnie szybkiej jazdy za kierownicą prawdziwego bolidu. Wśród nagród znalazło się 8 profesjonalnych kursów jazdy bolidem na torze Silverstone w Wielkiej Brytanii oraz 400 oryginalnych czapeczek teamu BMW Sauber F1 z autografem Roberta Kubicy. Agencja odpowiadała za opracowanie mechaniki loterii, kreację materiałów promocyjnych, kompleksowe przygotowanie strony internetowej oraz opracowanie i produkcję reklamy telewizyjnej, a podczas trwania loterii – za kontakt ze zwycięzcami, logistykę wysyłki nagród oraz obsługę strony internetowej.

Kampania telewizyjna dla Ministerstwa Środowiska

W ramach projektu non profit, kampania pod tytułem: „Zmień nawyki na dobre. Zmień klimat na lepszy”, Polymus zrealizował serię spotów emitowanych w telewizji. W trzech kolejnych odsłonach Edyta Górniak, Otylia Jędrzejczak i Szymon Majewski przekonywali Polaków, jak przez prostą zmianę codziennych nawyków zmienia się klimat na lepszy. Udział gwiazd w kampanii miał charakter non profit.

Promotorzy Sprzedaży HP w sieci MSHP

Bieżąca obsługa kanału sieciowego MediaMarkt, Saturn, Komputronik, Vobis, Sferis, Tesco, Real, Carrefour, Makro, Selgros przez agencję Polymus. Do zadań agencji należało: negocjowanie i egzekucja standardów ekspozycyjnych w punktach sprzedaży, skuteczne wdrażanie aktywności trademarketingowych oraz promocji sprzedażowych, logistyka, montaż i demontaż oraz serwis materiałów POSM. Agencja oferuje współpracę ze stałą strukturą Promotorów Sprzedaży HP w sieci MSHP. Skala działań to ponad 400 wizyt w POSM miesięcznie na terenie całej Polski.

Organizacja Konferencji Hewlett-Packard

Konferencja „Otwarte Przetwarzanie Danych” została zwołana przez HP Polska i Intel, przy współpracy ze znanymi dostawcami rozwiązań IT: Enterprise DB, SAP, SAS Institute, Sybase oraz QAD. Zadaniem agencji Polymus było kompleksowe przygotowanie konferencji: strony internetowej, materiałów drukowanych, opracowanie scenografii i części artystycznej. To ważne dla środowiska informatycznego spotkanie dotyczyło technologii baz danych, aplikacji oraz rozwiązań, które gwarantują klientom swobodę wyboru. Zaprezentowano korzyści, jakie daje otwarte przetwarzanie danych i w gronie wybitnych specjalistów dyskutowano, w jaki sposób realizować strategie rozwoju IT na podstawie suwerennego wyboru technologii i usług.

Program multipartnerski „Radość życia” dla mBank

Polymus był odpowiedzialny za wprowadzenie na rynek karty płatniczej mBank. W ramach realizowanych zadań agencja opracowała strategię wprowadzenia programu na rynek, czyli pozyskanie ponad 50 partnerów programu, przygotowanie kampanii wizerunkowej ATL i BTL, nadzór nad przestrzeganiem warunków współpracy ustalonych z partnerami programu.

Usługa Abonamentowa dla NOA CONCEPT SP. Z O.O. (Marka: Charlie Food & Friends)

W skład kompleksowej obsługi tego klienta wchodzą następujące usługi: księgowa wraz z doradztwem podatkowym, pełny outsourcing w obszarze kadrowo-płacowym, obsługa kancelaryjna  w obszarze zarządzania dokumentami fizycznymi i elektronicznymi, wraz ze skanowaniem i wprowadzaniem do systemu IT, całość wsparta autorskim systemem informatycznym do obiegu dokumentów oraz zarządzania cash-flow firmy.

Usługa Abonamentowa dla LOOPYS SP. Z O.O. – sieć parków rozrywki

Dla tego klienta, oprócz realizacji usług księgowo-kadrowych, dedykowane zostały rozwiązanie informatyczne, dzięki któremu klient ma aktualny wgląd w: raporty kosztowo-przychodowe i marżowe, wraz w predykcją realizacji celów, raporty rozliczeniowe z kontrahentami, aktualny poziom podatków VAT i CIT do zapłacenia, dostęp on-line do wszystkich dokumentów wraz z ich skanami oraz możliwość zdalnego dostarczania ich do księgowości, eksporty przelewów do banku i zarządzanie kontem.

Oferta

Powrót na górę.