Zaangażowani
w twój biznes

Promocja sprzedaży

Oferta obejmuje organizację oraz zintegrowane zarządzanie procesem promocji sprzedaży z wykorzystaniem wszelkich dostępnych narzędzi z obszaru ATL i BTL oraz marketingu bezpośredniego. Obejmują one zarządzania materiałami marketingowymi (magazynowanie, dystrybucja, obsługa przedstawicieli handlowych, placówek rozproszonych, współpraca z dostawcami, zarządzanie stokiem w imieniu klienta), produkcja gadżetów i produktów reklamowych BTL (kreacja, wsparcie procesów zakupowych, doradztwo technologiczne i dobór najlepszych rozwiązań, zaprojektowanie i wykonanie prototypów, nadzór produkcji), marketing internetowy: (planowanie i realizacja kampanii reklamowych skierowanych na pozyskanie użytkowników lub bezpośrednio na sprzedaż); outdoor: (zarządzanie procesem powstania i utrzymania sieci nośników informacyjno-kierunkowych); programy lojalnościowe i motywacyjne, promocje sprzedażowe, kampanie wizerunkowe, eventy i social marketing.

Promocja sprzedaży obejmuje także zarządzanie personelem promocyjnym w zakresie organizacja personelu i nadzór nad procesami field marketingowymi w zakresie animacji, degustacji, samplingów produktów, organizacja zaplecza logistycznego eventów, targów i konferencji. W przypadku prowadzenia programów skierowanych na pozyskanie i utrzymanie klienta, działania promocja sprzedaży obejmuje także prowadzenia centrum kontaktu z klientem za pośrednictwem multimedialnego contact center w zakresie przyjmowania lub wysyłania komunikatów, odpowiadania na pytania klientów i informowania o promocjach sprzedaży.

W ramach oferty promocji sprzedaży dobierane są najbardziej efektywne kanały komunikacji oraz procesy w celu przygotowania programu lojalnościowego na warunkach, zgodnie z kryteriami i założeniami, dostosowanymi do potrzeb klienta.

Oferta

Powrót na górę.