Zaangażowani
w twój biznes

Tworzenie baz danych

Wraz z postępującą liberalizacją obszaru sprzedaży, w naturalny sposób rosną potrzeby klientów związane z budowaniem wiedzy o końcowych odbiorcach (CRM), tworzenia dla nich nowych ofert produktowych i usługowych wykraczających poza standardy wymuszone poprzez coraz wyższą konkurencyjność rynku.

Tworzenie baz danych oraz ich aktualizacja jest dziś podstawą skutecznego prowadzenia kampanii telemarketingowych. Dotyczy to także umawiania spotkań handlowych oraz zarządzanie procesem uzgodnienia ich miejsca i terminu z klientami zainteresowanymi danym produktem lub usługą Dzięki korzystaniu możliwości i zasobów contact center możliwe staje się efektywne wyselekcjonowanie potencjalnych odbiorców oferowanej usługi lub produktu oraz przyjęcie zamówienia i dokonanie sprzedaży. Stosowane technologie i wdrożone, kontrolowane standardy gwarantują wysoki poziom bezpieczeństwa systemów i przetwarzanych danych.

Na każdym etapie realizowanego projektu sprzedażowego klient ma dostęp do aktualnych rezultatów działań oraz nagrań prowadzonych przez konsultantów rozmów telefonicznych.

Poza możliwością tworzenia nowych baz, Arteria ma równolegle dostęp do najbardziej wartościowych bazy biznesowych, konsumenckich oraz e-mailowych, liczonych w miliony rekordów.

Oferta

Powrót na górę.