Zaangażowani
w twój biznes

Zarządzanie procesem

Zarządzanie procesem obejmuje wszystkie fazy związane z realizacją projektu. Począwszy od jego kompleksowego przygotowanie do realizacji w zakresie: sporządzenia dokumentacji, harmonogramu prac, określenia celu, zakresu i czasu trwania projektu, sposobu zarządzania ryzykiem, zmianą i komunikacją. Zawiera w sobie przygotowanie merytoryczne klienta do zarządzania procesami biznesowymi, przygotowanie procesów docelowych oraz sposobu ich wdrożenia, wdrożenie procesów docelowych, okresowy monitoring wdrożonych procesów, przekazanie wiedzy i kompetencji managerom i wybranym grupom pracowników.

Dzięki unikalnym kompetencją oraz zintegrowanej ofercie usług, zarządzanie procesem może być realizowane we wszystkich obszarach outsourcingowych procesów wsparcia sprzedaży realizowanych w ramach działalności: contact center, sprzedaży i dystrybucji, utrzymania klienta, obsługi klienta, merchandisingu, zarządzania kancelarią i dokumentami, inwentaryzacją czy działem IT.

Dzięki doświadczeniu i posiadanym zasobom, Arteria w ramach zarządzania procesem jest wstanie zaoferować i wdrożyć zintegrowane rozwiązania procesowe, technologiczne i lokalizacyjne, uzupełnione doświadczeniami z bazami danych. Oferuje przy tym możliwość wykorzystania zasobów technologicznych w budowanie wartości związanych z obsługą klienta (własne systemy contact center, e-Bok, internetowe i mobilne platformy klasy home banking). Dochodzą do tego wewnętrzne zespoły konsultantów z doświadczeniem w obsłudze klienta.

Arteria jest wstanie zbudować zewnętrzne centrum usługowe, które bierze na siebie odpowiedzialność za efektywne funkcjonowanie całego procesu w obszarze szkolenia i monitoringu pracowników, budowy i wdrożenia systemów motywacyjnych, codziennego zarządzania dynamiką usługi – stosownie do zmian aktywności klientów – oraz zarządzania pracą systemów technologicznych związanych z zarządzaniem procesem.

Oferta

Powrót na górę.