Lisek wybrał Contact Center jako swojego partnera biznesowego. Lisek.app, to usługa dostępna w większych ośrodkach miejskich, która pozwala na zamawianie zamawianie produktów online i ich błyskawiczną dostawę - nawet w przeciągu 10 minut.

Jak działa Lisek? 

 

Wystarczy wybrać w aplikacji towary, takie jak na przykład: produkty spożywcze, artykuły chemiczne, kosmetyki, czy produkty dla zwierząt i zatwierdzić zamówienie, a kurier z dostawą może pojawić się w miejscu docelowym, nawet w przeciągu 10 minut. Dodatkowym atutem usługi jest jest dostępność nawet w dni ustawowo wolne od pracy, takie jak niedziele i święta.

W ubiegłym roku, gdy startowała usługa Lisek, Contact Center było odpowiedzialne za kampanię wychodzącą mającą na celu pozyskanie nowych klientów z dużych miast i oferowanie im bonu na pierwsze zakupy.

Działania spółki będącej częścią Grupy Kapitałowej Arteria spotkały się z tak pozytywną oceną ze strony partnera biznesowego, że w tym roku zdecydował się on na powierzenie jej kolejnego zadania.

W obecnym projekcie Contact Center jest odpowiedzialne za aktywizację klientów aplikacji Lisek.

 

Do odniesienia sukcesu w tego rodzaju  działaniach, kluczowe jest wieloletnie doświadczenie w kampaniach prosprzedażowych i posprzedażowych. Konsultanci muszą być wyposażeni w odpowiednie kwalifikacje i narzędzia, które pozwolą im skutecznie prowadzić rozmowy z konsumentami. Na szczęście, ponad 20 lat doświadczenia, w budowaniu branży contact center w Polsce stanowi na tyle bogatą kopalnię wiedzy, że zespół Contact Center może być spokojny o to, że otrzyma najlepsze możliwe wsparcie dla swoich działań.

Dziękujemy firmie Lisek za ponowne obdarzenie nas zaufaniem i cieszymy się na wspólną pracę nad kolejnym projketem.

 

Pobierz aplikację Lisek

Odwiedź oficjalną stronę Contact Center

Śledź Contact Center na Linkedin