Struktura grupy kapitałowej

Siłę Grupy Arteria stanowią trzy wyspecjalizowane filary. Dzięki precyzyjnej organizacji i komunikacji pomiędzy nimi jesteśmy w stanie z łatwością przeprowadzić wyspecjalizowane działania w każdej z oferowanych usług, jak również realizować kompleksowe projekty outsourcingowe.

Pion Contact Center

Ponad 5 000 stanowisk w pełni zintegrowanych technologicznie, zlokalizowanych w 12 lokalizacjach w Polsce, wielojęzyczna obsługa oraz nowoczesne rozwiązania w zakresie sprzedaży i obsługi klienta czynią z naszego contact center największe centrum wsparcia sprzedaży w tej części Europy.

Pion Komunikacji Marketingowej

Na skuteczność Pionu Komunikacji Marketingowej składają się kompetencje spółek, które dopełniają się wzajemnie w realizacji przedsięwzięć na szerokim polu komunikacji marketingowej. Dzięki sprawnie działającemu zespołowi specjalistów wykreujemy i zrealizujemy każde przedsięwzięcie, zaczynając od działań w tradycyjnych kanałach komunikacji, aż po zapierające dech wydarzenia i wielkie imprezy masowe.

Pion Wsparcia Sprzedaży i Logistyki

Dzięki ogólnopolskiej, rozbudowanej sieci przedstawicieli handlowych, dysponujących najnowszą technologią zintegrowaną z innymi kanałami sprzedaży jesteśmy w stanie przejąć i zrestrukturyzować całe działy sprzedaży. Posiadamy nowoczesne powierzchnie magazynowe przystosowane do zarządzania, archiwizowania i składowania dokumentacji i wszelkich innych produktów. Kontrola i administracja poszczególnymi procesami to gwarancja, że Twój biznes będzie zawsze na czasie.