Contact Center
Zapewniamy kompleksowy outsourcing usług Contact Center, korzystając z najwyższych standardów w obszarze sprzedaży i obsługi klienta z uwzględnieniem wszelkich wymogów technologicznych, technicznych oraz prawnych.
Lokalizacji
w 12 miastach
Wykwalifikowanych
pracowników
Stanowisk
pracy
Skontaktuj się z nami
Sprzedaż
Prowadzimy aktywną sprzedaż produktów i usług
Telefoniczna sprzedaż realizowana jest za pośrednictwem aplikacji przeznaczonej do kompleksowej obsługi klientów, która łączy system do obsługi urządzeń telekomunikacyjnych oraz funkcjonalności systemów wspierających obsługę klientów m.in. CRM, systemu raportowego.
Kampanie
sprzedażowe
Kampanie
sprzedażowe
Lead
management
Lead
management
Bazy danych Bazy danych
Cross
i up selling
Cross
i up selling
Lokalizacja,
antychurn
Lokalizacja,
antychurn
Obsługa klienta
Telefoniczna
obsługa klienta
Infolinie
i serwisy informacyjne
Usługi
Back Office
Service desk
i helpdesk
Obsługa
reklamacji
Windykacja
należności
Obsługa i utrzymanie klienta
W tak szybko zmieniającym się świecie liczy się profesjonalna i sprawna obsługa klienta. Nasi partnerzy mogą liczyć na pakiet kompleksowych usług, umożlwiających zorganizowanie i prowadzenie centrum kontaktowego dla klientów oraz wsparcie w postaci infolinii.
Ponadto oferujemy pełną obsługę reklamacji i służymy solidnym wsparciem technologicznym i operacyjnym.
Multilingual Hub
Gwarantujemy najwyższą
jakość usług
Optymalna lokalizacja, w pełni kontrolowane procesy i najnowsze technologie, wielojęzyczna obsługa z jednego Centrum Obsługi i praca w godzinach uwzględniających odmienne strefy czasowe przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych kanałów komunikacji pozwala nam świadczyć usługi na całym świecie. Nasz Partner ma gwarancje jednego ustalonego standardu sprzedaży i obsługi swoich klientów przy zachowaniu optymalnych kosztów.
Obecnie obsługujemy klientów między innymi w językach:
angielskim, niemieckim, czeskim, słowackim, węgierskim, rumuńskim, tureckim, francuskim, włoskim, hiszpańskim, litewskim i polskim.