Zapewniamy kompleksowy outsourcing usług Contact Center, korzystając z najwyższych standardów w obszarze sprzedaży i obsługi klienta z uwzględnieniem wszelkich wymogów technologicznych, technicznych oraz prawnych.

24/7/365
24/7/365
Zintegrowane systemy IT, niezależne łącza oraz pełna redundancja są gwarancją nieprzerwanej pracy w trybie 24/1/365.
"multiskill"
Wielozadaniowe zespoły zapewniają kompleksowe wsparcie w obszarze zdalnej obsługi klienta, kampanii telesprzedażowych, procesów backoffice, windykacji oraz telebadań.
Raportowanie
Raportowanie
Nasi partnerzy mają stały dostęp do wszystkich statystyk ilościowych oraz jakościowych, które zapewnia pełną kontrolę nad projektami.
Wyższe standardy  outsourcingu
Wyższe standardy outsourcingu
Wyznaczamy nowe, coraz wyższe standardy outsourcingu Contact Center na polskim i międzynarodowym rynku.
12
Lokalizacji
w 11 miastach
3000
Wykwalifikowanych
pracowników
2100
Stanowisk
pracy
Wyznaczamy nowe, wyższe standardy outsourcingu Contact Center na polskim i międzynarodowym rynku

Sprzedaż

Prowadzimy aktywną sprzedaż produktów i usług

Telefoniczna sprzedaż realizowana jest za pośrednictwem aplikacji przeznaczonej do kompleksowej obsługi klientów, która łączy system do obsługi urządzeń telekomunikacyjnych oraz funkcjonalności systemów wspierających obsługę klientów m.in. CRM, systemu raportowego.

Kampanie 
sprzedażowe
Kampanie
sprzedażowe
Kampanie sprzedażowe
Lead 
management
Lead
management
Lead management
Bazy danych
Bazy danych Bazy danych
Cross 
i up selling
Cross
i up selling
Cross i up selling
Lokalizacja, 
antychurn
Lokalizacja,
antychurn
Lokalizacja, antychurn

Obsługa klienta

Telefoniczna 
obsługa klienta
Telefoniczna
obsługa klienta
Infolinie 
i serwisy informacyjne
Infolinie
i serwisy informacyjne
Usługi 
Back Office
Usługi
Back Office
Service desk 
i helpdesk
Service desk
i helpdesk
Obsługa 
reklamacji
Obsługa
reklamacji
Windykacja 
należności
Windykacja
należności

Obsługa i utrzymanie klienta

W tak szybko zmieniającym się świecie liczy się profesjonalna i sprawna obsługa klienta. Nasi partnerzy mogą liczyć na pakiet kompleksowych usług, umożlwiających zorganizowanie i prowadzenie centrum kontaktowego dla klientów oraz wsparcie w postaci infolinii.

 

Ponadto oferujemy pełną obsługę reklamacji i służymy solidnym wsparciem technologicznym i operacyjnym.

Multilingual Hub

Gwarantujemy najwyższą
jakość usług

Optymalna lokalizacja, w pełni kontrolowane procesy i najnowsze technologie, wielojęzyczna obsługa z jednego Centrum Obsługi i praca w godzinach uwzględniających odmienne strefy czasowe przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych kanałów komunikacji pozwala nam świadczyć usługi na całym świecie. Nasz Partner ma gwarancje jednego ustalonego standardu sprzedaży i obsługi swoich klientów przy zachowaniu optymalnych kosztów.

Gwarantujemy najwyższą 
jakość usług

Obecnie obsługujemy klientów między innymi w językach:
angielskim, niemieckim, rosyjskim, ukraińskim, czeskim, słowackim, węgierskim, rumuńskim i tureckim.

Angielski
Nimiecki
Rosyjski
Ukraiński
Czeski
Słowacki
Węgireski
Romuński
Turecki
Francuski
Włoski
Hiszpański
Litewski
Polski

Multichannel/Omnichannel

Wielokanałowe rozwiązania 
komunikacyjne w zakresie sprzedaży i obsługi klienta

Wielokanałowe rozwiązania komunikacyjne w zakresie sprzedaży i obsługi klienta

Nowoczesny świat, nowoczesne technologie oraz zwykła wygoda są w dzisiejszej sprzedaży i obsłudze klienta obecne każdego dnia. Im więcej zintegrowanych narzędzi klient ma do dyspozycji, tym większe jest jego poczucie komfortu i lojalność. Siłą naszych usług Contact Center są wielokanałowe rozwiązania komunikacyjne wykorzystywane przez nas w obszarze sprzedaży i obsługi klienta. Stale rozwijana przez nas technologia pozwala na efektywną, w pełni monitorowaną oraz zintegrowaną z systemami do zarządzania relacjami z klientem, komunikację następującymi kanałami kontaktu: telefon, SMS/MMS, IVR, fax, e-mail, poczta tradycyjna, chat / videochat,wirtualny doradca klienta (rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję).
Dopasowany kanał kontaktu

Dopasowany kanał kontaktu

Wspieramy naszych partnerów w doborze właściwych kanałów kontaktu dedykowanych procesom sprzedaży i obsługi ich klientów. Swoją rekomendację opieramy na założonych celach biznesowych, efektywności procesu, potrzebach i zwyczajach konkretnej grupy klientów, specyfiki oferowanego produktu/usługi a także aktualnych trendach rynkowych.

Robotic Process Automation

Automatyzacja procesów 
dla jeszcze lepszych efektów

Automatyzacja procesów dla jeszcze lepszych efektów

W ramach dostępnych rozwiązań proponujemy Robotic Process Automation (RPA). W zależności od stopnia skomplikowania czynności automatyzujemy całość lub wybrane części procesów (np. przy wykorzystaniu technologii VoiceBot). Takie rozwiązania wsparte wiedzą ekspertów mogą okazać się optymalną propozycją dla partnerów w przypadku masowych i powtarzalnych czynności. Rozwiązania RPA są zawsze projektowane pod konkretne części procesów realizowanych dla naszych partnerów i wykorzystywane w zależności od specyficznych wymagań oraz możliwości. Współpraca na linii pracownik - robot, która automatyzuję pracę, staje się coraz bardziej powszechna.