Contact Center
Zapewniamy kompleksowy outsourcing usług Contact Center, korzystając z najwyższych standardów w obszarze sprzedaży i obsługi klienta z uwzględnieniem wszelkich wymogów technologicznych, technicznych oraz prawnych.
Lokalizacji
w 12 miastach
Wykwalifikowanych
pracowników
Stanowisk
pracy
Skontaktuj się z nami
Sprzedaż
Prowadzimy aktywną sprzedaż produktów i usług
Telefoniczna sprzedaż realizowana jest za pośrednictwem aplikacji przeznaczonej do kompleksowej obsługi klientów, która łączy system do obsługi urządzeń telekomunikacyjnych oraz funkcjonalności systemów wspierających obsługę klientów m.in. CRM, systemu raportowego.

Kampanie
sprzedażowe
Kampanie
sprzedażowe

Lead
management
Lead
management

Bazy danych Bazy danych

Cross
i up selling
Cross
i up selling

Lokalizacja,
antychurn
Lokalizacja,
antychurn
Obsługa klienta

Telefoniczna
obsługa klienta

Infolinie
i serwisy informacyjne

Usługi
Back Office

Service desk
i helpdesk

Obsługa
reklamacji

Windykacja
należności
Obsługa i utrzymanie klienta
W tak szybko zmieniającym się świecie liczy się profesjonalna i sprawna obsługa klienta. Nasi partnerzy mogą liczyć na pakiet kompleksowych usług, umożlwiających zorganizowanie i prowadzenie centrum kontaktowego dla klientów oraz wsparcie w postaci infolinii.
Ponadto oferujemy pełną obsługę reklamacji i służymy solidnym wsparciem technologicznym i operacyjnym.
Multilingual Hub
Gwarantujemy najwyższą
jakość usług
Optymalna lokalizacja, w pełni kontrolowane procesy i najnowsze technologie, wielojęzyczna obsługa z jednego Centrum Obsługi i praca w godzinach uwzględniających odmienne strefy czasowe przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych kanałów komunikacji pozwala nam świadczyć usługi na całym świecie. Nasz Partner ma gwarancje jednego ustalonego standardu sprzedaży i obsługi swoich klientów przy zachowaniu optymalnych kosztów.

Obecnie obsługujemy klientów między innymi w językach:
angielskim, niemieckim, rosyjskim, ukraińskim, czeskim, słowackim, węgierskim, rumuńskim i tureckim.














Multichannel/Omnichannel

Wielokanałowe rozwiązania komunikacyjne w zakresie sprzedaży i obsługi klienta

Dopasowany kanał kontaktu
Robotic Process Automation
